Recenze

Neskutečně moc si vážím každého ohlasu k mé knize. Na náš e-mail a Instagram přišlo tuny pozitivních zpráv a reakcí. Jsem rád, že Vám kniha pomáhá. Ať už v psychické podpoře, motivaci, odpovědí na životní otázky nebo v tom, jak si vybudovat pasivní příjem či firmu a finančně si přilepšit. Nezveřejňuji každý feedback, ale čtu opravdu všechno. Cením si toho, že jste někteří přečetli celou knihu na jeden nádech a pochvalovali si, jak je jednoduše a přímo napsaná. Žádné chození kolem horké kaše. A nezapomeňte, že Vy jste výjimeční a máte na to, splnit si sny. Já Vám věřím.

Pokud i Vy stále zvažujete, zda knihu koupit, doufám že Vám následující recenze spokojených čtenářů s rozhodnutím pomohou. Pokud jste naopak již rozhodnutí, klikněte na tlačítko níže, kupte si knížku a pusťte se do práce. Budu Vám držet palce a v případě, že budete potřebovat s čímkoliv pomoci, nebojte se mě kontaktovat. Také jsem připravil ukázku mé knihy, která je ke stažení zdarma zde.

recenze

„Konečne niečo, čo fakt v čitateľovi zanechá úžasné pocity a nebudí dojem, že autor chce len  zarobiť, ale chce pomáhať. Máš obrovské srdce a prešiel si si peklom. Fakt úžasná kniha. Dávaš pravdivé kroky ako postupovať. Taktiež sa stretávam s ľuďmi, čo ťa “zadarmo” naučia dropshipping na Shopify, lebo chcú pomôcť ostatným, ale stačí si pozrieť prvé video (tutorial) a už chcú na tebe zarobiť, pretože chce za kurz, kde ťa to naučí, 200 euro. Keď chalan začínal, tak mi tvrdil, že chce pomôcť druhým, ale v prvom rade chce zarobiť na ľuďoch, čím u mňa skončil. Táto kniha bola omnoho krát lepšia investícia.”

- Robino, Instagram

„K dnešnímu dni mě potkalo největší štěstí, které by chtěl zažít každý. V mých 14 letech jsem měl našetřeno 5 tisíc a v patnácti jsem se s pomocí dospělé osoby rozhodl zainvestovat do kryptoměn. Prvně jsem spadl z nějakých 45 000 na 3 500 Kč. Řekl jsem si, že je něco špatně, ale rozhodně to nenechám být. Zhruba za týden jsem investoval 6 000 a po pár dnech jsem vydělal 30 000 Kč, čistý zisk 24 tisíc. A to jen díky vaší motivaci.Možná pro někoho je to málo, ale pro mne, co dostává kapesné 200 Kč, je to neskutečná suma. Už teď v 15 letech zkouším návrhy na design mikin, triček, hodinek.Moc děkuji a doufám, že až mi bude 18, tak se na vás budu moci obrátit s prosbou o radu na založení byznysu (prodávání oblečení). Moc toho nevím a rád si nechám poradit od zkušených obchodníků, jako jste vy. Neskutečně děkuji.”

- Tomáš, Instagram

„Trošku jsem si myslel, že ta kniha bude jako ta od Dubaje. Ale jsou to nebe a dudy… Díky za tuhle knihu. Psychicky mi moc pomohla! Dlouho jsem takovou podporu necítil, kniha je opravdu nádherná.”

- Dudziik_96, Instagram

„Chtěl bych říct, že je vaše kniha výborná a hodně mě motivuje v budování mého nového já. Chtěl bych udělat další krok, tak by mě zajímalo, jestli je rozumné rovnou začít s Forexem, nebo nejprve zkusit eBay a Amazon. Předem děkuji za rady.”

- simon.hrebicek, Instagram

„Před pár dny jsem dočetl vaši knihu a musím říct: Wow! Dala mi opravdu hodně. Dlouho mě nic tak nenamotivovalo. Jsem ještě chudý student a nemůžu si dovolit rozjíždět nějaké businessy, ale zkusil jsem váš návod pro podnikání na Amazonu, propojil jsem ho s návodem pro eBay a jen za tuhle noc jsem vygeneroval zisk 214$. Nechápu jak, ale funguje to.

Můj otec podniká přes Shopify a říkal, že zkusí rozšířit svůj obchod podle vašich návodů. Přeci jen je ta karanténa prospěšná. Jsem opravdu rád za vaši knihu! Hodně lidem určitě už pomohla a otevřela jim oči. Děkuji!”

- Spokojený čtenář, Instagram

„Zrovna jsem dočetl vaši knihu a musím říct, že je druhá v mém životě, kterou jsem přečetl na jeden nádech. Ještě teď jsem trošku emočně rozhozený z vašeho životního příběhu. Nevím, co bych dělal já, kdyby mě někdo opustil v cizí zemi, 1 200 Km od domova a neměl bych ani na jídlo, natož na nájem. A vy jste během 5 měsíců vybudoval z ničeho fungující byznys… Vaše začátky jsou jak scénář pro celovečerák.

Jsem rád, že Česká republika má takovou silnou osobnost, co nevyužívá své sledující pro vlastní multilevel, nebo je namotává na ukradený obsah, ale naopak je učí samostatnosti a reálnému životnímu úspěchu. Jste opravdu skvělý člověk. Takových jako jste vy, by mělo být více. Děkuju za knihu a příležitosti.”

- vojtech.wojnar, Instagram

„Dneska jsem dočetl knížku a přesně za měsíc mám 18 let. Poslední dobou mě táhne intuice k dropshippingu a celkově k prodávání a přečíst tvoji knížku bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat. V létě, jakmile mi bude 18, tak chci začít.”

- Spokojený čtenář, Instagram

„Před pár dny jsem dočetl vaši knížku a začal měnit svůj život. Moje každodenní motto zní: Risk je zisk. Dnes se zabývám kryptoměnou, investicemi a dalším… I když v demo režimech, jelikož je mi 15, ale i to je přece posun. Děkuji za motivaci.”

- tomaskrotky, Instagram

tlacitko

Zpět do obchodu